پیشگیری از دیابت Options

Wiki Article

همچنین می توانید قطعه های خربزه تلخ را در آشپزی خود به کار ببرید تا از مزایای سلامتی آن بهره ببرید.

گواوا، میوه ای که در آمریکای جنوبی و مرکزی و همچنین مکزیک فراوان است، یکی از داروهای خانگی قوی برای پایین اوردن قند است.

وعده غذایی یا میان وعده‌ی دارای کربوهیدرات بیش از حد معمول

برای افراد مبتلا به دیابت : کمتر از ۱۸۰ میلیگرم بر دسی لیتر

به یاد داشته باشید که بسیاری از انواع غذاها می توانند در دسته کربوهیدرات ها قرار گیرند، از جمله میوه های تازه و خشک، ماست، خامه ترش، شیر و جایگزین های شیر.

زنجبیل را از روی اجاق بردارید، در ظرف را گذاشته و بگذارید به مدت یک شب بماند.

۵ نمونه مؤثر گیاهان دارویی برای تقویت استخوان که احتمالاً تا حالا نمی‌دانستید

در پاسخ به این سوال که قند خون باید چند باشد باید به این نکته توجه داشت که قند خون در طول ساعات روز متفاوت است؛ قند خون ناشتا که به صورت معمول بعد از گذشت ۱۳ ساعت از آخرین وعده غذایی آزمایش می‌شود، پایه قند خون در بدن را نمایش می‌دهد.

بررسی منظم قند خون برای جلوگیری از ابتلا به دیابت در افراد سالم و همچنین پیشگیری از تشدید در مورد بیماری قند خون انواع بیماری در افراد مبتلا به دیابت کار حائز اهمیتی می‌باشد؛ غیر متعادل بودن سطح قند خون می‌تواند منجر به بروز بیماری‌های خطرناکی در افراد سالم و افراد مبتلا به دیابت شود.

اگرچه ممکن است در برخی مناطق برگ انبه در دسترس نباشد، با این حال برگ انبه از بهترین داروهای خانگی برای پایین آوردن قند خون است.

نشاسته یا کربوهیدرات های پیچیده : سبزیجات نشاسته ای، لوبیا خشک و غلات

پیش دیابت است و لازم است وزن را کم کرده و ورزش کنید. سندروم متابیک را مطالعه نمایید. سوزش کف پا می تواند از چربی خون بالا یا اضافه وزن و فشار بیش از حد روی پا باشد.

مدیریت سطح قند خون مهمترین کاری است که می توانید برای جلوگیری از عوارض دیابت مانند نابینایی، حملات قلبی ، قطع عضو ، بیماری کلیوی و سکته انجام دهید.

بیشتر بدانید: ۴ تغییر در سبک زندگی برای جلوگیری از ابتلا به دیابت نوع ۲

Report this wiki page